Terimakasih kepada semua pengundi UKM Kampus KL

Posted by Aspirasi UKMKL Wednesday, February 3, 2010

Pihak ASPIRASI UKM KL mengucapkan terima kasih kepada semua pengundi UKM KL yang telah menunaikan tanggungjawap masing-masing dalam pilihanraya yang lepas. Diharap semua telah berpuas hati dengan pilihan masing-masing. Memetik katan TNC HEPA yang menang adalah semua mahasiswa, universiti dan sistem demokrasi. Adalah diharapkan juga agar semua pelajar menghormati pilihan setiap rakan anda agar pilihan kita juga dihormati. Hindarkanlah sifat negatif yang membawa keburukkan seperti boikot memboikot dan mengejek rakan yang lain. Sesungguhnya siapalah kita didunia Allah yang maha kecil ini. Lebihkan ibadat dan taqwa kerana ia kekuatan kepada ummah. Kepada saudara Abdul Muin dan Nasiha Sakina tahniah kami ucapkan dan jalankan amanah yang diberikan dengan penuh rasa tanggungjawap. Mohd Faidhi, Firdaus dan Chuah Ban Lim tahniah kerana berani berdiri atas kebenaran biarpun banyak dugaan dan halangan. InsyaAllah kalian masih lagi mempunyai ruang untuk berbakti kepada masyarakat kampus biarpun tanpa jawatan.

0 comments

Post a Comment

ASPIRASI UKM KL

Aspirasi merupakan satu pertubuhan yang ditubuhkan di atas kesedaran Mahasiswa untuk terus mendokong Aspirasi Universiti. Membawa mahasiswa ke arah Kecemerlangan akademik dan sahsiah diri melalui semangat serta ideology yang dibawa selaras dengan Misi, Visi dan Matlamat Universiti Kebangsaan Malaysia.

Pengumuman

Selamat menjalani peperiksaan pertengahan semester kepada semua Pelajar Kampus KL. Pastikan anda membawa semua barang yang berkaitan untuk peperiksaan seperti Kad Matrik, Pen, Pensil 2B, kalkulator dan pemadam. Semoga semua berjaya dalam peperiksaan