Kemeriahan Pesta Ang Pow KTSN mempersona

Posted by Aspirasi UKMKL Wednesday, February 3, 2010

Pesta Ang Pow KTSN yang selesai dijalakan pada 30hb lepas mendapat sambutan hangat dari semua pelajar KTSN dan berjalan dengan lancar tanpa sebarang gangguan. Tetamu yang hadir terdiri dari Wakil Timbalan Menteri Belia dan Sukan, TNC HEPA, Pengarah PPP, pentadbiran kolej, felo, JAKSA, PMUKM ASPIRASI serta pelajar dari pelbagai latarbelakang dan bangsa terpesona dengan persembahan yang diadakan terutamanya tarian singa walaupun ada ketika terkejut apabila singa jatuh dari tiang ..tetapi bangkit semula untuk meneruskan persembahan hingga tamat. Semangat ini yang perlu dicontohi seperi kata TNC kita yang dihormati Prof Dr Mohd Abdul Razak ... jatuh sedikit bukan beerti jatuh selamanya yang penting ialah bagaimana kita bangun semula dan belajar dari dugaan yang melanda... semangat perpaduan dan harmoni yang ditunjukkan oleh warga KTSN yang berbilang bangsa harus diteruskan dan dijadikkan contoh oleh pelajar lain. Gangguan yang dilakukan oleh sebilangan kecil pelajar yang tidak menghormati tetamu yang hadir seperti yang berlaku pada Pesta Ang Pow yang lepas perlu dihindari. Sesungguhnya sekiranya kita ingin dihormati kita perlulah terlebih dahulu menghormati orang lain.

0 comments

Post a Comment

ASPIRASI UKM KL

Aspirasi merupakan satu pertubuhan yang ditubuhkan di atas kesedaran Mahasiswa untuk terus mendokong Aspirasi Universiti. Membawa mahasiswa ke arah Kecemerlangan akademik dan sahsiah diri melalui semangat serta ideology yang dibawa selaras dengan Misi, Visi dan Matlamat Universiti Kebangsaan Malaysia.

Pengumuman

Selamat menjalani peperiksaan pertengahan semester kepada semua Pelajar Kampus KL. Pastikan anda membawa semua barang yang berkaitan untuk peperiksaan seperti Kad Matrik, Pen, Pensil 2B, kalkulator dan pemadam. Semoga semua berjaya dalam peperiksaan