KTSN bakal juara SUKEM sekali lagi

Posted by Aspirasi UKMKL Wednesday, February 3, 2010

InsyaAllah sekiranya tiada aral melintang KTSN dibawah pimpinan JAKSA Sukan saudara MAWI yang bertungkus lumus membimbing kontijen KTSN bakal bergelar juara SUKEM sekali lagi... sehingga kini KTSN telah merangkul 22 pingat emas berbanding pencabar terdekat sebanyak 16 pingat emas... kini tinggal lagi 3 acara termasuk kawad kaki... diharap pasukan kawad kaki juga dapat mengekalkan kejuaraan kawad kaki sukem yang dimenangi tahun lepas..

Pelajar-pelajar KTSN juga dibawah pimpinan saudara MAWI telah memenangi pelbagai hadiah sempena larian 1Malaysia di UKM Bangi.

Tahniah diucapkan kepada semua warga KTSN... 8hb Februari 8pm bertempat di Stadium UKM Bangi akan berlangsung acara penutup SUKEM kali ini.

MAJULAH SUKAN UNTUK KTSN

0 comments

Post a Comment

ASPIRASI UKM KL

Aspirasi merupakan satu pertubuhan yang ditubuhkan di atas kesedaran Mahasiswa untuk terus mendokong Aspirasi Universiti. Membawa mahasiswa ke arah Kecemerlangan akademik dan sahsiah diri melalui semangat serta ideology yang dibawa selaras dengan Misi, Visi dan Matlamat Universiti Kebangsaan Malaysia.

Pengumuman

Selamat menjalani peperiksaan pertengahan semester kepada semua Pelajar Kampus KL. Pastikan anda membawa semua barang yang berkaitan untuk peperiksaan seperti Kad Matrik, Pen, Pensil 2B, kalkulator dan pemadam. Semoga semua berjaya dalam peperiksaan