Syukur dan Terima Kasih atas Kemenangan Calon ASPIRASI UKM KL

Posted by Aspirasi UKMKL Monday, February 21, 2011

alam perpaduan kepada semua warga UKM KL

Syukur alhamdulillah diucapkan atas kemenangan calon-calon ASPIRASI yang BERWIBAWA, TEGAS, SETIA dan BERMARUAH iaitu Saudari Zalikha (FGG), Saudara Hisyam (FSKB 1/2) dan Saudari Umi Nazira (FSKB 3/4) diatas kemenangan dalam pilihanraya kampus UKM KL. Kepada saudara Ban Lim (FFARM) dan saudara Teva (FPer 1/2) kekalahan tipis bukan menjadi perkara yang mematahkan semangat tapi menunjukkan semangat perpaduan diantara semua calon ASPIRASI UKM KL yang benar-benar mempraktikan apa yang dikata terutamanya dari segi perpaduan, kesederhanaan dan kepimpinan. Terima kasih yang tidak terhingga kepada semua calon yang telah turun untuk bertanding tidak dapat dilupakan juga kepada semua jentera ASPIRASI yang telah bekerja keras dan yang paling penting kepada semua pengundi yang telah mengundi kami. InsyaAllah amanah yang diberikan akan dipikul sebaiknya dengan kerjasama semua warga kampus KL. Terimakasih juga kepada penasihat-penasihat kami yang tidak putus-putus memberi semangat perjuangan dan sentiasa berani untuk berdiri dihadapan dan bersama-sama kami dalam menghadapi perbagai dugaan.

1 Responses to Syukur dan Terima Kasih atas Kemenangan Calon ASPIRASI UKM KL

  1. SUSU Says:
  2. Perpaduan kesederhanaan dan kepimpinan, itu motto ASPIRASI ke?
    Apa maksud kesederhanaan?

     

Post a Comment

ASPIRASI UKM KL

Aspirasi merupakan satu pertubuhan yang ditubuhkan di atas kesedaran Mahasiswa untuk terus mendokong Aspirasi Universiti. Membawa mahasiswa ke arah Kecemerlangan akademik dan sahsiah diri melalui semangat serta ideology yang dibawa selaras dengan Misi, Visi dan Matlamat Universiti Kebangsaan Malaysia.

Pengumuman

Selamat menjalani peperiksaan pertengahan semester kepada semua Pelajar Kampus KL. Pastikan anda membawa semua barang yang berkaitan untuk peperiksaan seperti Kad Matrik, Pen, Pensil 2B, kalkulator dan pemadam. Semoga semua berjaya dalam peperiksaan