Generasi Hebat, Bicara Siswi, Garden of Eden

Posted by Aspirasi UKMKL Monday, February 7, 2011

assalamualaikum,

disebalik kesibukan menghadapi peperiksaan diharap kepada semua rakan untuk sama-sama turun dan memeriahkan program kolej pada hujung minggu ini 12-13 Februari 2011 iaitu program Generasi Hebat (ada paintball, futsal, friesbies, sukan rakyat, larian sihat, konsert amal etc), Bicara Siswi (ada ikon gadis melayu, ceramah dari MARA, Agrobank, Usahawanita berjaya) dan Garden of Eden.
Tahniah kepada semua AJK yang terbabit yang telah bekerja keras walaupun ada halangan dan dugaan terutama dari golongan yang berhasad dengki tapi alhamdulillah program ini akan terus berjalan dan dilaksanakan demi memberi manfaat kepada semua warga KTSN.
Terima kasih juga kepada bonda pengetua dan semua pentadbiran dan felo yang telah memberi sokongan padu kepada program ini.

0 comments

Post a Comment

ASPIRASI UKM KL

Aspirasi merupakan satu pertubuhan yang ditubuhkan di atas kesedaran Mahasiswa untuk terus mendokong Aspirasi Universiti. Membawa mahasiswa ke arah Kecemerlangan akademik dan sahsiah diri melalui semangat serta ideology yang dibawa selaras dengan Misi, Visi dan Matlamat Universiti Kebangsaan Malaysia.

Pengumuman

Selamat menjalani peperiksaan pertengahan semester kepada semua Pelajar Kampus KL. Pastikan anda membawa semua barang yang berkaitan untuk peperiksaan seperti Kad Matrik, Pen, Pensil 2B, kalkulator dan pemadam. Semoga semua berjaya dalam peperiksaan