Tahniah to AJK dan Peserta FIESTA SINERGI INTELEK

Posted by Aspirasi UKMKL Sunday, February 13, 2011

1 ASPIRASI MENJANA TRANSFORMASI .... tahniah kepada semua AJK dan peserta FIESTA SINERGI INTELEK sama ada dibawah Generasi Hebat, Bicara Siswi dan Garden of Eden kerana berjaya mengjalankan program yang amat bermakna dan memberi manafaat kepada semua. Kehadiran peserta yang menggalakkan menunjukkan kemampuan dan kebolehan mahasiswa/wi KTSN dalam menjayakan program yang hebat dan gemilang. Kata-kata pujian dari Wakil Kementerian Pengajian Tinggi dan YB Datuk Maznah, TImbalan Menteri Sumber Manusia menjadi bukti kecemerlangan program yang diadakan.. go KTSN go... semua AJK dan peserta bukan sahaja menyertai satu program yang hebat tetapi juga mendapat kemahiran insaniah yang diperlukan dalam usaha memantapkan diri kita menghadapi cabaran masa depan.. tidak lupa terima kasih kepada Timbalan Pengetua dan Felo yang sentiasa memberikan sokongan dan dorongan kepada kami semua.. mudah-mudahan usaha dan budi kalian akan diberkati dan dirahmati Illahi.. biarpun ada sedikit kata-kata sinis yang mencuit hati namun kelancaran dan kejayaan program membukti bahawa keterbukaan dan perpaduan merupakan asas keharmonian... sekiranya kita bersatu hati berpadu tenaga segala tugasan sama ada ringan mahupun berat boleh dijalankan dengan baik..
ASPIRASI UNIVERSITI ASPIRASI BERSAMA

0 comments

Post a Comment

ASPIRASI UKM KL

Aspirasi merupakan satu pertubuhan yang ditubuhkan di atas kesedaran Mahasiswa untuk terus mendokong Aspirasi Universiti. Membawa mahasiswa ke arah Kecemerlangan akademik dan sahsiah diri melalui semangat serta ideology yang dibawa selaras dengan Misi, Visi dan Matlamat Universiti Kebangsaan Malaysia.

Pengumuman

Selamat menjalani peperiksaan pertengahan semester kepada semua Pelajar Kampus KL. Pastikan anda membawa semua barang yang berkaitan untuk peperiksaan seperti Kad Matrik, Pen, Pensil 2B, kalkulator dan pemadam. Semoga semua berjaya dalam peperiksaan