TAHNIAH SAUDARI ZALIKHA

Posted by Aspirasi UKMKL Thursday, February 17, 2011

Pihak ASPIRASI UKM KL mengucapkan tahniah kepada saudari zalikha yang juga merupakan bekas JAKSA KTSN diatas kemenangan tanpa bertanding beliau dalam pilihanraya kampus UKM di kerusi Fakulti Pergigian.
Semoga beliau akan terus bersemangat untuk memperjuangkan suara mahasiswa serta mempertahankan kebajikan mahasiswa.
Pihak ASPIRASI menyeru semua pihak yang bertanding agar bertanding dengan penuh semangat perpaduan dan toleransi tanpa menyekat atau menyakiti hati rakan lain. Kalah menang adat pertandingan tapi mahasiswa tau siapa calon terbaik yang menjadi pilihan mereka tanpa perlu menonjolkan aksi yang tidak selari dengan imej mahasiswa berintelektual dan berASPIRASI.
Pihak ASPIRASI merasa sedih apabila terdapat cubaan dari sebilangan kecil mahasiswa yang cuba menghalang calon atau penyokong calon dari terlibat dalam pilihanraya kampus ini atas alasan latarbelakang yang berbeza. Hak setiap orang perlulah dihormati dan kita tidak perlu takut dengan kekalahan sebaliknya menerima keputusan pilihan semua dengan hati yang terbuka.
SALAM ASPIRASI SALAM PERPADUAN

0 comments

Post a Comment

ASPIRASI UKM KL

Aspirasi merupakan satu pertubuhan yang ditubuhkan di atas kesedaran Mahasiswa untuk terus mendokong Aspirasi Universiti. Membawa mahasiswa ke arah Kecemerlangan akademik dan sahsiah diri melalui semangat serta ideology yang dibawa selaras dengan Misi, Visi dan Matlamat Universiti Kebangsaan Malaysia.

Pengumuman

Selamat menjalani peperiksaan pertengahan semester kepada semua Pelajar Kampus KL. Pastikan anda membawa semua barang yang berkaitan untuk peperiksaan seperti Kad Matrik, Pen, Pensil 2B, kalkulator dan pemadam. Semoga semua berjaya dalam peperiksaan