Selamat Mengundi kepada Semua Mahasiswa UKMKL

Posted by Aspirasi UKMKL Sunday, February 20, 2011

salam perpaduan kepada semua
pihak ASPIRASI mengucapkan selamat mengundi kepada semua mahasiswa UKMKL, sila teliti tempat pengundian anda untuk memastikan anda dapat menunaikan tanggungjawap dalam memilih kepimpinan mahasiswa. Kami yakin mahasiswa UKM KL telah mempunyai kematangan dalam memilih bakal pemimpin kita di kampus kl.
Biarpun pelbagai provokasi dilakukan oleh pihak yang kononnya mewakili mahasiswa atas nama gaybungan mahasiswa seperti yang dapat disaksikan semasa turunnya calon umum aspirasi semalam, kekasaran yang dilakukan oleh penyokong gabungan terhadap mahasiwa/wi yang menyokong keterbukaan dan perpaduan yang digagaskan oleh pihak ASPIRASI (kami mempunyai bukti SMS permohonan maaf dari seorang bekas MPP GM diatas kekasaran yang dilakukan), tekanan yang dilakukan oleh pihak yang kononnya bersikap neutral namun pihak APSIRASI tetap tabah dan akan terus meneruskan perjuangan yang dihayati dan diyakini. Kita akan tetap dengan cara kita yang berhemah dan berwibawa, tenang dalam menerima tekanan dan provokasi, menerima dengan rasa hormat pandangan semua pihak serta meneruskan amalan perpaduan dalam kehidupan kita dikampus. ASPIRASI adalah citra mahasiswa UKM yang terdiri dari pelbagai latarbelakang dan terbukti dengan turunnya calon dari pelbagai latar belakang. Kita bukan sahaja bercakap kosong atau beretorik semata tetapi juga mempraktikan dan mengamalkan apa yang dikata. ASPIRASI juga tidak pernah menghalang mana-mana pihak dari menyuarakan pandangan mereka. Mudah-mudahan ASPIRASI akan terus diberikan kekuatan dan kemenangan dalam meneruskan perjuangan yang ikhlas ini.
Syukur kami ucapkan diatas kemenangan tanpa bertanding calon pergigian dan diharapkan ia akan menjadi permulaan kepada kejayaan yang lebih besar.

SALAM PERPADUAN SELAMAT MENGUNDI kepada semua warga kampus KL.

0 comments

Post a Comment

ASPIRASI UKM KL

Aspirasi merupakan satu pertubuhan yang ditubuhkan di atas kesedaran Mahasiswa untuk terus mendokong Aspirasi Universiti. Membawa mahasiswa ke arah Kecemerlangan akademik dan sahsiah diri melalui semangat serta ideology yang dibawa selaras dengan Misi, Visi dan Matlamat Universiti Kebangsaan Malaysia.

Pengumuman

Selamat menjalani peperiksaan pertengahan semester kepada semua Pelajar Kampus KL. Pastikan anda membawa semua barang yang berkaitan untuk peperiksaan seperti Kad Matrik, Pen, Pensil 2B, kalkulator dan pemadam. Semoga semua berjaya dalam peperiksaan