Sokongan Kepada Pengetua dan Pentadbiran KTSN

Posted by Aspirasi UKMKL Friday, March 26, 2010 0 comments

pihak ASPIRASI UKM KL akan meneruskan dialong dan kerjasama dengan Bonda Pengetua dan Pentadbiran KTSN. Kami berharap segala usaha yang dilakukan dalam menjaga kebajikan pelajar akan diteruskan dan alhamdulillah selama ini Bonda Pengetua dan Pentadbiran memang bersedia untuk berjumpa dengan pihak pelajar dalam membincangkan isu-isu yang berkaitan.

Pelajar juga harus bersama-sama berganding bahu dalam menjaga kebajikan masing-masing. Sekiranya ada masalah atau ada sebarang isu harap segera dimajukan kepada pihak pentadbiran atau JAKSA atau Speaker PMUKM Saudara Muin dan EXCO PMUKM saudari Sakinah.

Kepada semua pelajar FSKB dan FARMASI yang akan mengadakan program khidmat masyarakat di Hulu Bernam, Pulau Pangkor dan Sentul diucapkan selamat menjalankan tanggungjawap dan amanah dengan baik.
InsyaAllah semua amal yang ikhalas ini akan mendapat keberkatan dan kita boleh mempraktiskan apa yang dipelajari di dalam dewan kuliah.
Semua pengalaman yang bakal diperolehi adalah pengalaman yang amat berharga dan amat berguna pada masa akan datang.

ASPIRASI UKM KL

Aspirasi merupakan satu pertubuhan yang ditubuhkan di atas kesedaran Mahasiswa untuk terus mendokong Aspirasi Universiti. Membawa mahasiswa ke arah Kecemerlangan akademik dan sahsiah diri melalui semangat serta ideology yang dibawa selaras dengan Misi, Visi dan Matlamat Universiti Kebangsaan Malaysia.

Pengumuman

Selamat menjalani peperiksaan pertengahan semester kepada semua Pelajar Kampus KL. Pastikan anda membawa semua barang yang berkaitan untuk peperiksaan seperti Kad Matrik, Pen, Pensil 2B, kalkulator dan pemadam. Semoga semua berjaya dalam peperiksaan